یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۱:۰۳
چهل سال با ماركز در خانه هنرمندان ايران

به مناسبت چهلمين سالگرد انتشار رمان «صد سال تنهایی»، نمایشگاه پوستر و تصویر‌سازی «چهل سال با مارکز» تا هفتم اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران،‌ همزمان با هشتادمین سالگرد تولد گابریل گارسیا مارکز، نویسنده‌ مطرح آمریکای لاتین و چهلمین سالگرد انتشار رمان «صد سال تنهایی»،‌نامدار‌ترین اثر او، نمایشگاهی از آثار پوستر و تصویر سازی،‌ با نام «چهل سال با مارکز» در نگارخانه ممیز خانه هنرمندان ایران برگزار شده است.

در این نمایشگاه که از امروز دوم اردیبهشت ماه تا پایان هفته جاری دایر خواهد بود، 83 پوستر و تصویر‌سازی از 62 هنرمند طراح، تصویر ساز و گرافیست شرکت دارد.

آثار راه يافته به اين نمايشگاه از ميان حدود 330 اثر ارسالي، توسط محمدعلي سپانلو، محمدرضا دادگر، باسم الرسام، داريوش مختاري و منوچهر عبداله‌زاده انتخاب شده است.

پیش از این قرار بود برگزاري نمايشگاه پوستر و تصويرسازي چهل سال گارسيا ماركز، همزمان با سفر اين نويسنده بزرگ كلمبيايي در ارديبهشت‌ماه به ايران برگزار شود كه سفر وي به ايران به دليل بيماري و كسالت لغو شد.

این نمايشگاهتا هفتم ارديبهشت از ساعت 10 تا 20 و روز پنج‌شنبه از ساعت 14 تا 20 داير خواهد بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها