یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
فراخوان پنجمین جشنواره هفته پژوهش منتشر شد/ حذف هزینه داوری فصلنامه «مطالعات ملی كتابداری و سازماندهی اطلاعات»

مهم‌ترین اخبار جدید سازمان اسناد و کتابخانه ملی به انتشار فراخوان پنجمین جشنواره هفته پژوهش در سازمان اسناد و كتابخانه ملی و حذف هزینه انجام مراحل داوری فصلنامه «مطالعات ملی كتابداری و سازماندهی اطلاعات» اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سازمان اسناد و كتابخانه ملی بنا به رسم مألوف همه ساله، پنجمین جشنواره هفته پژوهش را با شركت اندیشمندان، پژوهشگران و علاقه مندان برگزار می‌‌كند.

جشنواره امسال در سه حوزه تخصصی علم اطلاعات و دانش شناسی، علوم آرشیوی و حوزه اسلام شناسی،‌ایران شناسی و انقلاب اسلامی‌‌برگزار می‌‌شود.

پژوهشگرانی ‌‌كه آثاری در قالب پایان نامه دفاع شده، كتاب و طرح اتمام یافته از تاریخ مهر 92 تا مهر 93 دارند، می‌‌توانند آثار خود را حداكثر تا تاریخ 15 آبان 1393، به صورت الكترونیكی به آدرس researchnlai@gmail.com ارسال كنند و برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره 81623282 (اداره كل آموزش و پژوهش) تماس بگیرند.

یادآور می‌‌شود، زمان برگزاری دقیق جشنواره پژوهش امسال سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی‌ایران، متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

حذف هزینه انجام مراحل داوری یک فصلنامه
بر اساس این گزارش هزینه انجام مراحل داوری و آماده‌سازی مقاله برای انتشار در فصلنامه مطالعات ملی كتابداری و سازماندهی اطلاعات سازمان اسناد و كتابخانه ملی حذف شد.

‌این كار با تصمیم معاونت پژوهش، برنامه ریزی و فناوری سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی‌ایران و به منظور حمایت از پژوهشگران و نویسندگان مقالات علمی‌‌و پژوهشی گرفته شده است.

 برای مقالات برگرفته از پایان‌نامه كماكان مبلغ یك میلیون ریال ، دریافت می‌شود، اما مقالات مستقل به صورت رایگان داوری و منتشر می‌شوند.

پژوهشگران محترم می‌توانند مقالات پژوهشی خود را مطابق با اهداف نشریه (مندرج در وبسایت فصلنامه) برای انتشار از طریق سامانه فصلنامه ارسال کنند.

شایان ذكر است، سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی‌ایران، هم اكنون دارای سه فصلنامه علمی- پژوهشی با عناوین «مطالعات ملی كتابداری و سازماندهی اطلاعات»، «گنجینه اسناد» و «نامه‌ایران و اسلام» است.

فصلنامه مطالعات ملی كتابداری و سازماندهی اطلاعات، نشریه‌ای علمی ‌‌است كه با محوریت انعكاس جدیدترین دستاوردهای علم اطلاعات و دانش شناسی كشور از سوی سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی‌ایران، چاپ می‌‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها