یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
ملاقات مسئولان غرفه ایران با رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت

عصر روزگذشته مسعود شهرام‌نیا قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران، محمود آموزگار رئیس اتحادیه ناشران تهران و نیکنام حسین‌پور مشاور معاونت امور فرهنگی در دفتر رئیس نمایشگاه حضور یافته و با یورگن بوس مدیر نمایشگاه دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در این جلسه ابتدا دکتر مسعود شهرام‌نیا ضمن تشکر از رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت اظهار کرد: ایران در سال جاری در یک غرفه جمعی حاضر شده است و آثار بیش از 400 ناشر ایرانی به صورت مستقیم و به صورت ارائه کتاب در غرفه ایران به نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه موضوعات آموزش ناشران ایرانی از طریق آکادمی فرانکفورت، بحث میهمان ویژه شده ایران در نمایشگاه فرانکفورت و نیز همکاری سفارت آلمان در صدور ویزا برای ناشران ایرانی را مطرح کرد.

محمود آموزگار، دبیر اتحادیه ناشران تهران نیز در این نشست گزارشی از حضور اتحادیه ناشران تهران در نمایشگاه فرانکفورت در دو سال گذشته ارائه و اظهار کرد: این اتحادیه بارها از متخصصان آکادمی فرانکفورت برای آموزش ناشران ایرانی استفاده کرده است.

در ادامه جلسه یورگن بوس، رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت ضمن خوش آمدگویی به ناشران ایرانی گفت: بحث میهمان ویژه شدن ایران را به صورت جدی پیگیری خواهم کرد.

وی ادامه داد: پیوستن ایران به کپی‌رایت، میهمان ویژه شدن ایران را تسهیل می‌کند و من بهتر می‌توانم برای میهمان ویژه شدن ایران مسئولان را متقاعد کنم.

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر ایران درنمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها