پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
حضور «میر جلال‌الدین کزازی» در غرفه خانه کتاب

«میر جلال‌الدین کزازی» نویسنده و پژوهشگر، از غرفه خانه کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه دیدن کرد. وی در این بازدید از انتشار و ارائه کتابشناسی‌ها ابراز خشنودی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دویست و شصت و پنجمین نمایشگاه استاني کتاب (دهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه) با حضور ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور و ۴۸ هزار عنوان کتاب در ۲۱۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه عصر دیروز (۱۶ مهرماه) افتتاح شد.

در راستای حضور چهره‌های فرهنگی در غرفه خانه کتاب،
میر جلال‌الدین کزازی، نویسنده و پژوهشگر نیز از غرفه موسسه خانه کتاب در این نمایشگاه دیدن کرد و ضمن مشاهده آثار منتشر شده خانه کتاب، از انتشار و ارائه کتابشناسی‌ها به همت این موسسه، ابراز خشنودی کرد.

همچنین ابراهیم رحیمی زنگنه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه نیز از غرفه خانه کتاب مستقر در نمایشگاه کتاب کرمانشاه بازدید کرد و با آثار منتشره خانه کتاب از نزدیک آشنا شد.

موسسه خانه کتاب در دوره جدید فعالیت‌های خود، در نمایشگاه‌های کتاب استانی حضور فعال دارد؛ این موسسه در دهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه نیز غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است.

مهم‌ترین فعاليتي که در دستور کار موسسه خانه کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه قرار دارد، به‌روز کردن و تکمیل اطلاعات اهالی قلم، ثبت‌نام از اهالی قلم استان‌ها به‌منظور صدور کارت اهل‌قلم و ارائه تسهیلات ویژه به اهالی قلم استان‌های میزبان نمایشگاه کتاب است؛ از میان تسهیلاتی که خانه کتاب در این نمایشگاه در اختیار اهالی قلم قرار داده است، می‌توان به پیگیری مسائل مربوط به بيمه تأمین اجتماعی پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری اشاره کرد.

دهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه تا ۲۲ مهرماه در دو نوبت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

نمایشگاه‌های استانی كتاب به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط