جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
با «م.آزاد» در «باید عاشق شد و خواند»/ رمانی که سه هفته‌اي فروش رفت

رمان دوم احمدرضا احمدی و مجموعه شعر و زندگی «م.آزاد» با نام «باید عاشق شد و خواند» از سوی نشر ثالث به چاپ رسید. این در حالی است که به گفته مسئولان این نشر، جلد سوم رمان «نام‌ناپذیر» اثر ساموئل بکت با ترجمه سهل سمی نیز پس از سه هفته نایاب شده است.

محمد حسینی، دبیر تحریریه نشر ثالث درباره تازه ترین اثر منتشر شده احمدرضا احمدی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: رمان «مسافرخانه، بندر، بارانداز» دومین رمان احمدی که اخیرا به چاپ رسیده  درباره زندگی شاعری است که سفر کرده و تفکراتش را درباره این سفر و آنچه دیده، بیان می‌کند.

به گفته حسینی، کتاب «ترانه‌ها وآهنگ‌های جاودانه» نیز به تازگی از سوی این ناشر منتشر شده است. جلد نخست این کتاب، سال‌ها پیش چاپ شده بود و بعد از مدت‌ها مجوز جلد دوم نیز صادر شده است. حسینی درباره محتوای این کتاب گفت: هر آنچه شعر کلاسیک از گذشتگان یعنی از دوران عارف قزوینی و شیدا تا کنون وجود داشته، همه در این کتاب جمع‌آوری شده و نت‌نویسی شده‌اند.

مخاطب اصلی کتاب «ترانه‌ها و آهنگ‌های جاودانه» اهالی موسیقی و شاعران و ترانه‌دوستان هستند.

حسینی افزود: رمان «نام‌ناپذیر» نوشته ساموئل بکت نیز با ترجمه سهیل سمی سه هفته پیش به چاپ رسیده بود که به تازگی نایاب شده است و علاقمندان این کتاب باید منتظر چاپ جدید جلد سوم سه گانه بکت با نام‌های «مالوی»،‌ «مالون می‌میرد»، «نام‌ناپذیر» باشند. حسینی معتقد است که علت استقبال از این کتاب، هم شهرت نام نویسنده بوده و هم این که خوانندگان دو جلد پیشین، به دنبال مطالعه جلد سوم اثر بوده‌اند.

مجموعه شعر «طلایی، خاکستری، رگبار» سروده مفتون امینی نیز یکی از آثار جدید نشر ثالث است.

از مجموعه «شعر و زندگی» این ناشر نیز یک عنوان کتاب جدید با نام «باید عاشق شد و خواند» درباره شعر و زندگی م. آزاد به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها