سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
نمایشگاه‌ کتاب استان‌های کرمانشاه و اردبیل، فردا افتتاح می‌شوند

دویست و شصت و پنجمین نمایشگاه استانی کتاب درکرمانشاه و دویست و شصت و ششمین نمایشگاه استانی کتاب در اردبیل، فردا 16 مهرماه به صورت همزمان افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دویست و شصت و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی (دهمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه) با حضور 400 ناشر از سراسر کشور و 48 هزار عنوان کتاب در 210 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود. برای این نمایشگاه مبلغ 600 میلیون تومان بُن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است.
 
برگزاری نشست‌های تخصصی درحوزه نشر، سبک زندگی، برگزاری ویژه‌برنامه سفر پُربرکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، نشست تاریخچه تعزیه در ایران، جشن غدیر، اجرای نمایش خیابانی و جشن کودک، از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است. 

همچنین دویست و شصت و ششمین نمایشگاه استانی کتاب (دهمین نمایشگاه کتاب استان اردبیل) با حضور 300 ناشر و ارائه 30 هزار عنوان کتاب در 150 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اردبیل واقع در ضلع جنوبی دریاچه شورابیل برگزار می‌شود. برای این نمایشگاه300 میلیون تومان بُن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است. 

برگزاری جشن کودک و خانواده، نقد و بررسی مطبوعات محلی، گردهمایی کتابداران مساجد، مراسم شب شعر، رونمایی کتاب، نشست‌های تخصصی و ایستگاه سرگرمی‌های کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

دویست و شصت و پنجمین نمایشگاه استانی کتاب (کرمانشاه) و دویست و شصت و ششمین نمایشگاه استانی کتاب  (اردبیل) به صورت همزمان از 16 تا 22 مهرماه برگزار می‌شود. 

نمایشگاه‌های استانی کتاب با همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط