سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کارگاه آموزشی «ماهیت و افق تحصیلی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «ماهیت و افق تحصیلی و حرفه‌ای رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی و رموز موفقیت در آن» چهارشنبه 16 مهرماه، با حضور مریم نظری، فارغ التحصیل دانشگاه شفیلد انگلستان در رشته اطلاع‌رسانی آموزشی، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کارگاه آموزشی «ماهیت و افق تحصیلی و حرفه‌ای رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی و رموز موفقیت در آن» ویژه دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی، صبح چهارشنبه 16 مهرماه، با تدریس دکتر مریم نظری، فارغ التحصیل رشته اطلاع‌رسانی آموزشی از دانشگاه شفیلد انگلستان و پژوهشگر فعال در این حوزه، در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

این کارگاه نخستین مورد از سلسله کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشگاه‌های سراسر کشور دارای رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی است که به همت شرکت پارس آذرخش و همکاری دانشگاه‌های کشور از جمله علامه طباطبایی، اصفهان، تبریز، بوشهر، مشهد و قم برگزار می‌شود.

«ماهیت رشته علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی و آنچه تحصیل در این رشته به ما می‌آموزد»، «موقعیت‌های شغلی – با ماهیت درون و برون رشته‌ای - برای دانش آموختگان این رشته»، «کاربرد آموخته‌های دانشگاهی در زندگی فردی و حرفه‌ای»، «توانمندی‌های موردنیاز برای موفقیت در این رشته»، «دیگر ملزومات موردنیاز برای موفقیت بیشتر در این رشته»، «از کجا شروع کنیم؟: برنامه‌ریزی تحصیلی با هدف پرداختن به علائق حرفه‌ای و جذب فرصت‌های شغلی» سرفصل‌های موردبحث در این کارگاه آموزشی خواهند بود.

تالیف کتاب‌های «سواد اطلاعاتی»، «اطلاعات پروژه‌های فنی و عمرانی» با همکاری فرهاد شیرانی و «مبانی و عملکرد طرح تعمیم خدمات کتابخانه‌های تخصصی به افراد غیرعضو» با همکاری سیروس علیدوستی، همچنین ترجمه «عوامل موفقیت همکاری» با همکاری سیروس علیدوستی و «مدیریت خودکارسازی کتابخانه‌ها» در کارنامه علمی مریم نظری دیده می‌شود.

کارگاه آموزشی «ماهیت و افق تحصیلی و حرفه‌ای رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی و رموز موفقیت در آن» از ساعت 10 تا 12، چهارشنبه 16 مهرماه، در سالن شهید همت دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی واقع در دهکده المپیک برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها