چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴
یونس كرامتی به‌عنوان سردبير فصلنامه تخصصی «نقد كتاب علوم محض و كاربردی» منصوب شد

نجفعلی میرزایی، مدیرعامل موسسه خانه کتاب طی حکمی یونس کرامتی را به عنوان «سردبیری فصلنامه تخصصی نقد کتاب علوم محض و كاربردی» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دکتر یونس کرامتی طی حکمی از سوی نجفعلی میرزایی به‌عنوان سردبير فصلنامه تخصصی «نقد كتاب علوم محض و كاربردی» منصوب شد. متن حکم مدیرعامل خانه کتاب به این شرح است: 

جناب آقای دکتر يونس كرامتی
سلام علیکم
نظر به سابقه درخشان شما در حوزه کتاب‌پژوهی ایران در حوزه علوم محض و كاربردی و موفقیت‌های قابل توجه در این عرصه، جنابعالی را به «سردبیری فصلنامه تخصصی نقد کتاب علوم محض و كاربردی» منصوب می‌نمایم. 

امیدوارم با تکیه بر لطف الهی و با بهره‌گیری از پشتکار و تجربه خود و کارشناسان این عرصه، آغاز این فصلنامه تخصصی نقد کتاب در حوزه علوم محض و كاربردي به دست توانای شما سرفصل جدیدی برای ارتقابخشی به محصولات علمی این میدان باشد. 

فصلنامه تخصصی نقد کتاب، از سری جدید فصلنامه‌های تخصصی نقد کتاب ایران است که موسسه خانه کتاب ایران به‌تازگی در لبیک به برخی از راهبردهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در ضرورت توسعه نقد و بررسی، مهندسی و مدیریت کتاب ایران راه‌اندازی کرده است.

چنان‌که به مناسبت آغاز به‌کار دیگر فصلنامه‌های تخصصی تأکید شد، این فصلنامه‌های تخصصی منحصراً در حوزه نقد و بررسی کتاب کار خواهند کرد و در واقع به عنوان بخش جدیدی از مدیریت نشر ایران به شمار می‌آیند تا کتاب‌های خوب و وزین و یا قابل نقد و واکاوی به طور طبیعی و با روند و روالی ثابت در چرخه نقد و بررسی قرار گیرند. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
نجفعلی میرزایی
مدیر عامل خانه کتاب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط