یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
مصوبات جلسه کارگروه برگزاری انتخابات اتحادیه ناشران اعلام شد

کارگروه برگزاری انتخابات هیات‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران تشکیل جلسه داد. در این جلسه، پیشنهادهایی مطرح و در نهایت 5 مصوبه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اعضای کارگروه برگزاری انتخابات هیات‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران متشکل از نادر قدیانی، بهروز عطائی، سیدرفیع احمد جواهری به همراه دو نفر از مشاوران هیات‌مدیره؛ حسین حسین‌خانی و حسن کیائیان پس از گفت‌وگوی زیاد و بررسی پیشنهادهای شفاهی و کتبی مطرح‌شده، به نتایج زیر رسیدند.

1. در حوزه اطلاع‌رسانی، اسامی کاندیداهای ابلاغی از طریق حضوری یا پُست سفارشی به تمام اعضای دارای جوازهای معتبر تحویل شده یا خواهد شد. 

2. اسامی تمام نامزدها (در هر دو حوزه هیات‌مدیره اتحادیه و بازرسی) به همراه سوابق و دیگر اطلاعاتی که خود در حداکثر دو صفحه برای درج در نشریه اتحادیه تنظیم کرده‌اند، در سایت اتحادیه منعکس شود. 

3. یک صفحه در سایت این اتحادیه معین شود و تمام اخبار و اطلاعات مربوط به این انتخابات از این طریق در دسترس همکاران، خبرگزاری ها، جرائد و دیگر علاقه‌مندان قرار بگیرد. 

4. جلسه‌ای به درخواست اتحادیه ضمن دعوت از همه همکاران دارای جوازهای معتبر چهارشنبه مورخ 30 مهرماه با حضور تمام کاندیداها در سالن اجتماعات اتحادیه تشکیل خواهد شد تا داوطلبان فرصت تماس مستقیم با همکاران خود را داشته و در زمان تعیین‌شده بتوانند رودررو با اعضای صنف سخن بگویند. در صورت درخواست اکثریت اعضای حاضر در نشست، این جلسه می‌تواند در ساعت 16 شنبه مورخ سوم آبان‌ماه تکرار شود. 

5. چنان‌چه کاندیداهای هیات‌مدیره و بازرس غیر از موارد فوق پیشنهاد یا پیشنهادهای دیگری برای همراهی اتحادیه دارند، تنها با امضا و درخواست رسمی تمام کاندیداها قابل طرح و تصمیم‌گیری در این کارگروه است.

جلسه کارگروه برگزاری انتخابات هیات‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران شنبه (5 مهرماه) از ساعت 11 تا 13 در دفتر سیدرفیع احمد جواهری برگزار شد. 

انتخابات هیات‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران 5 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط