چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۴
برگزاری کارگاه «روش‌های تصحیح و ویراستاری متون تاریخی»/ تغییر ساعت کاری کتابخانه مجلس در شش ماهه دوم سال

این گزارش به مهم‌ترین اخبار از کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، شامل برگزاری کارگاه دو روزه «روش‌های تصحیح و ویراستاری متون تاریخی (اسناد و نسخ خطی)» و همچنین تغییر ساعت کاری کتابخانه مجلس در شش ماهه دوم سال می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) کارگاه دو روزه «روش های تصحیح و ویراستاری متون تاریخی (اسناد و نسخ خطی)» با تدریس «جمشید کیانفر» در نیمه دوم مهرماه در کتابخانه مجلس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند با ارسال نام، نام خانوادگی و شماره تماس به پست الکترونیکی tayerani@gmail.com برای ثبت نام اقدام کنند.

این کارگاه به صورت رایگان برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در این کارگاه ارائه می شود و با توجه به محدودیت پذیرش اولویت با افرادی است که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زمان و ساعت برگزاری اولین روز از این کارگاه سه شنبه 22 مهرماه از ساعت 9 تا 13 اعلام شده است. همچنین دومین روز این کارگاه در روز سه شنبه 29 مهرماه از ساعت 9 تا 13 برگزار خواهد شد.
 
تغییر ساعت کاری کتابخانه مجلس در شش ماهه دوم سال
 ساعت کاری کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی از ابتدای مهر ماه سال جاری تغییر کرد.

ساعت کاری کتابخانه شماره یک، کتابخانه ایرانشناسی و بخش نشریات مجلس شورای اسلامی از ابتدای نیمه دوم سال جاری از ساعت 8 تا 18 خواهد بود. شایان ذکر است بخش نشریات کتابخانه روزهای پنجشنبه تا ساعت 13 و 30 برای سرویس‌دهی به مراجعان باز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها