چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
تخفیف ویژه انتشارات هزاره ققنوس/ برپایی نمایشگاه کتاب «روزهای ماندگار»/ تخفیف بلیت سینما برای کتابخوان‌ها

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، تخفیف ویژه کتاب‌های حوزه ادبیات پایداری انتشارات «هزاره ققنوس»، برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان «روزهای ماندگار» و تخفیف 50 درصدی بلیت سینما «چاپلین» برای اعضای کتابخانه شهید فهمیده در فرهنگسرای بهمن، انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اخبار برخی  فعالیت‌های مراکز فرهنگی مرتبط با کتاب در هفته دفاع مقدس به این شرح ارائه می‌شود.

تخفیف ویژه انتشارات «هزاره ققنوس» به مناسبت هفته دفاع مقدس
مدیرمسئول انتشارات «هزاره ققنوس» از تخفیف ویژه کتاب‌های حوزه ادبیات پایداری این انتشارات، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: انتشارات هزاره ققنوس بیش از 100 عنوان کتاب در حوزه ادب پایداری منتشر کرده است که آثار موجود این حوزه در هفته دفاع مقدس با تخفیف 50 درصدی به فروش می‌رسد.

رضا حاجی آبادی، مدیرمسئول انتشارات هزاره ققنوس درباره نحوه خرید این آثار گفت: علاقه‌مندان می‌توانند فهرست آثار موجود حوزه ادبیات پایداری را از سایت انتشارات برداشته و پس از انتخاب، علاوه بر خرید حضوری کتاب از دفتر انتشارات، با ارسال نام اثر به سامانه پیامکی این انتشارات به خرید پیامکی اقدام کنند.

وی درباره زمان این تخفیف توضیح داد: مهلت بهره‌مندی از این تخفیف ویژه تا پایان هفته دفاع مقدس خواهد بود.
 
فرهنگسرای بهمن میزبان نمایشگاه کتاب «روزهای ماندگار»
جعفر گرامی معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن، از برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان «روزهای ماندگار» به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف اشاعه فرهنگ مقاومت و تداعی حماسه‌سازی در هشت سال دفاع مقدس، در مسیر نگارگذر کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل بیش از 300 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس، زندگینامه و خاطرات سرداران و شهدای دفاع مقدس، شرح عملیات مختلف و ادبیات جنگ است که از 30 شهریور تا 7 مهر در معرض بازدید عموم مردم قرار گرفته است.
 
تخفیف بلیت سینما «چاپلین» برای اعضای کتابخانه شهید فهمیده
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن همچنین از تخفیف 50 درصدی بلیت سینما چاپلین برای اعضای کتابخانه شهید فهمیده خبرداد و گفت: در نظر داریم به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و همچنین آشنایی جوانان علاقه‌مند به هنر هفتم با فیلم‌های روز سینمای ایران، با تخفیف 50 درصدی بلیت فیلم‌های سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن برای اعضای قدیمی و جدید کتابخانه شهید فهمیده، خدمتی فرهنگی هنری به این عزیزان ارائه دهیم.

وی افزود: این اعضا می‌توانند با ارائه کارت عضوت این کتابخانه به سینما چاپلین، در ماه‌های مهر و آبان، از شنبه تا چهارشنبه از همه سانس‌ها  نیم‌بهاء استفاده کنند.

کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن با 62 هزار عنوان کتاب جدید در حوزه‌های ادبی، تاریخ، روانشناسی، هنری، مذهبی و .. و بیش از 10 هزار عنوان در حوزه کودک و نوجوان، ارائه دهنده خدمت به شهروندان جنوب پایتخت است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به ضلع جنوبی میدان بهمن ، فرهنگسرای بهمن، کتابخانه شهید فهمیده مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058437 تماس بگیرند یا از پایگاه اینترنتی www.Bahman.farhangsara.ir بازدید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها