سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
مهلت ثبت‌نام ناشران برای شرکت در نمایشگاه‌های کتاب اردبیل، کرمانشاه و کرمان تمدید شد

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، مهلت ثبت‌نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب استان‌های اردبیل، کرمانشاه و کرمان را تا 7 مهرماه تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دویست و شصت و پنجمین و دویست و شصت و ششمین نمایشگاه‌های کتاب استانی در استان‌های اردبیل و کرمانشاه 16 مهرماه به‌صورت همزمان و دویست و شصت و هفتمین نمایشگاه‌ کتاب استانی در کرمان 24 مهرماه برگزار می‌شود.
 
ناشران تا 7 مهرماه مهلت دارند برای ثبت‌نام و حضور در نمایشگاه به سایت www.icfi.ir بخش نمایشگاه‌های استانی مراجعه و ثبت‌نام کنند. پیشتر توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران مهلت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه‌ها اول مهرماه اعلام شده بود. 

رجبعلی سالاریان، مدیر نمایشگاه‌های کتاب استانی در این باره به «ایبنا» گفت: تاکنون 436 ناشر برای شرکت در نمایشگاه کتاب استان اردبیل، 495 ناشر برای شرکت در نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه و 477 ناشر برای شرکت در نمایشگاه کتاب استان کرمان ثبت‌نام کرده‌اند.  

نمایشگاه‌های کتاب استانی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط