یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
رونمایی از چندین کتاب خطی و مرجع در نمایشگاه ملی گیاهان دارویی

محمدحسن عصاره، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی در حاشیه نشست خبری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران از رونمایی چند کتاب خطی و مرجع در این نمایشگاه خبر داد.

دکتر عصاره در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره کیفیت برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران اظهار کرد: برای نخستین‌بار در این نمایشگاه که از 7 تا 10 مهرماه دایر خواهد بود، غرفه‌هایی را برای معرفی و عرضه کتاب و نشریات مرتبط با این حوزه اختصاص داده‌ایم. این آثار در قالب 4 غرفه انتشاراتی ارایه خواهند شد.

وی درباره رونمایی از چند اثر نفیس طب سنتی و گیاهان دارویی در این نمایشگاه گفت: در زمان برپایی دومین نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، از چند اثر مرجع و خطی این حوزه که نخستین‌بار به فارسی ترجمه شده‌اند، با حضور مسئولان رونمایی خواهد شد.

عصاره ادامه داد: اگر همایش و یا کنفرانسی در زمان برپایی این نمایشگاه برگزار شود، کتاب‌ها آنجا رونمایی می‌شوند. در بخش خصوصی و دولتی نمایشگاه، شرکت‌کنندگان علاوه بر عرضه محصولات دارویی و طب سنتی، مقالات پژوهشی و دستاوردهای علمی خود را نیز ارایه می‌دهند.

همان‌طور که اشاره کردم کارگاه‌هایی داریم که تخصص و آموزشی است که خاص اساتید است و آنها آن را ارایه می‌دهند.

دبیر ستاد برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، اظهار کرد: برپایی کارگاه‌های تخصص و آموزشی، با سخنرانی استادان دانشگاه و متخصصان طب سنتی، نیز از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، از 7 تا 10 مهرماه 93، در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها