دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰
هفتمین چاپ برای سومین ضلع تریلوژی فریبا کلهر

چاپ هفتم رمان «شوهر عزیز من» نوشته فریبا کلهر، که همراه رمان‌های «شروع یک زن» و «پایان یک مرد» سه‌گانه این نویسنده در ادبیات داستانی را تشکیل می‌دهد،به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اتمام نسخه‌های چاپ ششم رمان «شوهر عزیز من» به تازگی چاپ هفتم رمان «شوهر عزیز من» از سوی نشر آموت منتشر شد. 

علیخانی در پاسخ به این پرسش که چاپ هفتم «شوهر عزیز من»  چه تفاوتی با نسخه‌های چاپ‌های گذشته دارد؟ توضیح داد: تنها تفاوت چاپ هفتم «شوهر عزیز من» با چاپ‌های پیشین، بهای آن است که تنها 500 تومان افزایش داشته است و کتاب تغییر دیگری ندارد.

به گفته علیخانی، چاپ هفتم رمان «شوهر عزیز من» با شمارگان دوهزار و 200 نسخه و بهای 15 هزار تومان منتشر شده است. 

داستان «شوهر عزیز من» روایت دختری 19 ساله، در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ است. کلهر در این اثر به مقوله‌هایی مانند ازدواج‌های دهه 1360، اعزام رزمندگان به جبهه و  آسیب‌های اجتماعی آن دوران پرداخته است. 


کلهر درباره انتشار سه‌گانه‌اش به ایبنا گفته بود:«نگارش و نامگذاري اين سه‌گانه به اين سبب بود كه اين سه اثر هر سه در سمت و سوي يكساني به لحاظ طرح مسايل اجتماعي، ‌سياست و تاثيرات آن‌ها بر روحيات و مناسبات انسان‌ها نوشته شده‌اند و از اين نظر دوست داشتم اين سه كتاب هر سه در سال 1390 منتشر شود.»

در بخشی از این رمان می‌خوانیم:«همين كه پروانه پايش به خانه رسيد و توي اتاقي كه در زماني دور زريان روزي سه بار پشت دستش كرم نرم كننده مي‌ماليد جاگير واگير شده گفت: «عجب اتاقي. براي من آماده‌اش كرده بودي؟» و خودش را در آيينه ميز آرايش نگاه كرد و موهاي پر كلاغي‌اش را با يك گيره‌ي كوچولو بالاي سرش جمع كرد و رفت چهار زانو روي تخت نشست...»

رمان «شوهر عزیز من» نخستین بار، فروردین سال 1391 به بهای 9 هزار تومان از سوی نشر آموت منتشر شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط