پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
چهارمین نمایشگاه کتاب تاجیکستان افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه کتاب تاجیکستان در شهر دوشنبه، با حضور وزیر فرهنگ تاجیکستان افتتاح شد. موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر ایران در این نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) چهارمین نمایشگاه کتاب تاجیکستان امروز (10 مهرماه) مصادف با 2 اکتبر با حضور «شمس‌الدین اروم بیک اف» وزیر فرهنگ تاجیکستان، «ناصر جان سلیم‌زاده» رئیس کتابخانه ملی این کشور و «محمد صدری» سرپرست سفارت ایران در دوشنبه، در محل عید گاه افتتاح شد.

در این مراسم وزیر فرهنگ تاجیکستان ضمن خوش آمد گویی به کشورهای حاضر در این نمایشگاه، گفت: قرابت فرهنگی ایران و تاجیکستان به چند صد سال بر می‌گردد.

رئیس کتابخانه ملی تاجیکستان نیز در این مراسم اظهار کرد: سال به سال نمایشگاه‌های تاجیکستان در حال رشد بوده است و درخواست داریم این نمایشگاه در تمام شهرهای تاجیکستان برگزار شود.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر ایران در این نمایشگاه حضور دارد. این موسسه ضمن ارائه تازه‌های نشر ایران، به معرفی نمایشگاه کتاب تهران نیز می‌پردازد.

در این نمایشگاه 17 ناشر خارجی و 59 نشر داخلی تاجیکستان شرکت کرده‌اند. کتاب «سیری در عالم ایران‌شناسی» که انتشارات گلبرگ منتشر کرده است، امروز (10 مهرماه) در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

چهارمین نمایشگاه کتاب تاجیکستان تا شنبه (12 مهرماه) مصادف با 4 اکتبر برپا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط