چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
انتشار رمان علی‌محمد افغانی و توصیف طبقه فرودست/مجوز «میراث» شاملو برای کیمیایی صادر شد

رمان «سنگی به روی بافه» نوشته علی‌محمد افغانی با موضوعی درباره طبقه فرودست اجتماع به زودی راهی بازار داستان می‌شود. به گفته مدیر ادبی انتشارات نگاه مجوز فیلمنامه «میراث» اثر احمد شاملو نیز دریافت شده است. این کتاب را شاملو به مسعود کیمیایی تقدیم کرده بود.

فرید مرادی، مدیر تولید انتشارات نگاه  به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: به تازگی مجوز انتشار «سنگی به روی بافه» را از وزارت ارشاد دریافت کردیم و این اثر مهر سال جاری منتشر می‌شود. 

وی درباره محتوای رمان جدید علی‌محمد افغانی توضیح داد: درونمایه و موضوع اصلی این رمان هم مانند بسیاری از آثار افغانی، اجتماعی است و «سنگی به روی بافه» روایتگر داستانی از طبقات فرودست اجتماعی ایران است. فکر می‌کنم این اثر در 150 صفحه منتشر شود.

مرادی درباره دیگر آثار در دست چاپ انتشارات نگاه گفت: مجوز فیلمنامه «میراث» نوشته احمد شاملو هم صادر شده و این اثر در هم ماه آینده از سوی نشر نگاه منتشر می‌شود. شاملو این فیلمنامه را به مسعود کیمیایی، کارگردان و فیلمساز نام‌آشنای کشورمان تقدیم کرده بود. 

وی اضافه کرد: از این کتاب می‌توان یک فیلم تهیه کرد، چون فیلمنامه است. بدون شک شاملو این اثر را در قالب فیلمنامه به نگارش درآورده و این اثر یک داستان بلند یا رمان نیست.

به گفته مرادی، فیلمنامه میراث پس از انتشار با شمارگان دو هزار نسخه و بهای 15 هزار تومان به بازار کتاب فرستاده می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط