جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
سوره مهر ۳۰۰ عنوان اثر به نمایشگاه کتاب دفاع مقدس می‌برد

انتشارات سوره مهر در پنجمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با ۳۰۰ عنوان اثر مرتبط با این موضوع حضور می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری،  انتشارات سوره مهر در نظر دارد تا 300 عنوان کتاب از آثار منتشر شده خود با موضوع مقاومت و دفاع مقدس را در پنجمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس برای علاقه‌مندان عرضه کند. این دوره از نمایشگاه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

چاپ سوم کتاب «کالک‌های خاکی»، چاپ دوم «زندان الرشید»، «دختر شینا»، «لشکر خوبان» به همراه تقریظ مقام معظم رهبری بر این اثر، چاپ یک‌صد و پنجاه و یکم از کتاب «دا»، «پایی که جاماند»، «روز سوم»، «آن بیست و سه نفر» و... از جمله آثاری هستند که در این دوره نمایشگاه از سوی انتشارات سوره مهر عرضه خواهد شد. 

تاکنون 180 ناشر فعال در این حوزه برای حضور در این دوره از نمایشگاه نام‌نویسی کرده‌اند. در پنجمین دوره نمایشگاه‌‌ کتاب‌های دفاع مقدس، در کنار عرضه کتاب‌های نوشته شده در این حوزه، لوازم‌التحریر و نشریات مرتبط با حوزه مقاومت و جنگ تحمیلی نیز برای علاقه‌مندان عرضه می‌شود. 

پنجمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در باغ‌موزه دفاع مقدس، به نشانی تهران، بزرگراه حقانی، بعد از بزرگراه مدرس، روبه‌روی پارک طالقانی، خیابان سرو برگزار می‌شود. این نمایشگاه با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری تهران، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران و با مسئولیت و میزبانی موزه دفاع مقدس دایر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها