یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
امیر سیّاری از «تکاوران نیروی دریایی در خرمشهر» رونمایی می‌کند

کتاب «تکاوران نیروی دریایی در خرمشهر» با حضور امیردریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، یکم مهرماه رونمایی می‌شود.

ناخدایکم ابوالفضل پروانه، جانشین دفتر پژوهش‌های نظری و مطالعات راهبردی به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: کتاب «تکاوران نیروی دریایی در خرمشهر» در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

«تکاوران نیروی دریایی در خرمشهر» نوشته سیدقاسم یاحسینی، به روایت خاطرات یکی از فرماندهان آن دوران در خرمشهر گذشته می‌‌پردازد. ناخدایکم هوشنگ صمدی، راوی این کتاب به عنوان فرمانده گردان تکاوران نیروی دریایی خرمشهر و گردان تحت فرمانش، نقش مهمی در مقاومت این شهر تا اشغال توسط ارتش عراق و همچنین حوادث بعد از آن که منجر به باز پس‌گیری دوباره آن در سوم خرداد 1361 می‌شود، داشته است.

به گفته ناخدایکم پروانه، این برنامه یکم مهرماه 1393 هم‌زمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، پیشکسوتان نداجا، سیدقاسم یاحسینی، نگارنده کتاب «تکاوران نیروی دریایی در خرمشهر» و برخی مسوولان حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: در حاشیه این آیین که از ساعت و 16 تا 18 در سالن سوره حوزه هنری برپا خواهد شد، با برگزاری نمایشگاه عکسی میهمانان و مخاطبان را با رشادت‌های تکاوران نیروی دریایی ارتش در خرمشهر آشنا می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها