شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸
«کتابشناسی ماه» چهارماه نخست سال جاری منتشر شد

«کتابشناسی ماه» ویژه چهار ماه نخست سال جاری به همت موسسه خانه کتاب و زیر نظر استاد سید فرید قاسمی منتشر شد؛ این اثر شامل اطلاعات همه کتاب‌هایی است که از فروردین 93 تا تیرماه همین سال با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «کتابشناسی ماه» علاوه بر کتاب‌های ناشران خصوصی، انتشارات مؤسسات دولتی، کتاب‌هایی با شمارگان محدود و در دسترس اعضای سازمان‌های خاص و گزارش‌های تحقیقاتی را دربردارد.
 این اثر، آثار تکثیر شده به روش اُفست، تست‌های کنکور و کتاب‌های کمک درسی و آموزشی و نقشه‌ها و اطلس‌ها را  هم شامل می‌شود.

هر مدخل کتاب‌شناختی شامل عنوان، پدیدآورنده، وضعیت نشر، مشخصات اثر، موضوع‌ها، معرفی کوتاه و عکس روی جلد برخی کتاب‌های چاپ اول است.

علاوه بر این برای سهولت در بازاریابی اطلاعات، در پایان متن کتابشناختی، هشت نمایه تنظیم شده است که عبارتند از عنوان، پدیدآور، ناشر، شهر، زبان کتاب‌ها، کتاب‌های ترجمه شده از فارسی به زبان‌های دیگر، کتاب‌های ترجمه شده از زبان‌های دیگر به فارسی و موضوع کتاب‌ها.

ناگفته نماند «کتابشناسی ماه» ویژه مرداد سال جاری نیز در دست تدوین است. این شماره از کتابشناسی به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

«کتابشناسی ماه» هر ماه از سوی موسسه خانه کتاب منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط