دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
الهدی نمایندگی 19 ناشر را در نمایشگاه کتاب مسکو به عهده گرفت

موسسه بین‌المللی الهدی پس از دو سال غیبت در نمایشگاه کتاب مسکو، این بار با بیش از 200 عنوان کتاب به نمایندگی از 19 ناشر و موسسه ایرانی در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)  داود محمدی، معاون بازرگانی این موسسه اعلام کرد: الهدی پس از دو سال غیبت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو، امسال با بیش از 200 عنوان کتاب در بیست و هفتمین دوره این نمایشگاه شرکت خواهد کرد که بیش از 100 عنوان از این آثار، متعلق به 19 ناشر و موسسه ایرانی است.

وی افزود: به جز الهدی، آثاری از ناشرانی چون امیرکبیر، سروش، سوره مهر، فرهنگستان هنر، به‌نشر، عصر داستان، نیستان، هیرمند، چیستا، گل‌آذین، نوید شیراز، گمان، یساولی، محراب قلم، افراز، پیدایش، چرخ فلک، ذکر و نگاه در این نمایشگاه عرضه می‌شود که صرفاً به منظور ارائه امتیاز نشر (رایت) کتاب به زبان‌های دیگر در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

محمدی ادامه داد: همچنین 100 اثر دیگر از ناشرانی چون نگار، گویا، میردشتی، یساولی و ...، برای فروش در غرفه الهدی در نمایشگاه کتاب مسکو عرضه خواهد شد.

معاون بازرگانی موسسه فرهنگی ـ هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی درباره فضای اختصاص یافته به غرفه این موسسه در نمایشگاه کتاب مسکو گفت: غرفه الهدی با فضایی به مساحت 6 متر در راهروی F سالن نمایشگاه قرار دارد. نمایشگاه کتاب تهران با 24 متر در سمت راست و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با 12متر، اصلی‌ترین همسایگان غرفه الهدی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو هستند.

امارات متحده عربی، مصر و ترکمنستان، سایر همسایگان غرفه این موسسه بین‌المللی را تشکیل می‌دهند.

عربستان سعودی و جمهوری بلاروس به ترتیب با 60 و 48 متر فضای نمایشگاهی در راهروی F نمایشگاه کتاب مسکو واقع شده‌اند. این در حالی است که مجموع فضای غرفه‌های کشورمان با احتساب مساحت انبار به 45 متر می‌رسد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از سوم تا هفتم سپتامبر 2014 همزمان با 12 تا 16 شهریورماه 1393 در «وِدِنخا»، مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مسکو برگزار می‌شود.

الهدی در سال‌های 1391 و 1392 در این نمایشگاه غایب بوده و این هفتمین باری است که در نمایشگاه کتاب مسکو شرکت خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها