دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
نام‌نویسی و صدور کارت اهل قلم در نمایشگاه‌های کتاب استانی

موسسه خانه کتاب برای نخستین‌بار در نمایشگاه‌‌های کتاب استانی واحد مستقل سرای اهل قلم را با هدف ثبت‌نام و صدور کارت اهل قلم راه‌اندازی کرده است. این سرا اکنون در نهمین نمایشگاه کتاب استان همدان فعال است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) موسسه خانه کتاب بعد از هفت سال، بار دیگر در نمایشگاه‌های کتاب استانی با راه‌اندازی واحد مستقل سرای اهل قلم، حضور فعال پیدا کرده است. 

سرای اهل قلم از دیروز (2 شهریور) که نهمین نمایشگاه کتاب استان همدان با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد، در این واحد به ثبت‌نام و صدور کارت اهل قلم اقدام کرده است. 

نویسندگان می‌توانند با مراجعه به غرفه خانه کتاب در نمایشگاه‌ کتاب استان همدان، با ارائه مدارک خود، برای دریافت کارت و ثبت‌نام در سامانه اهل قلم اقدام کنند. 

این اقدام موسسه خانه کتاب (ثبت‌نام و صدور کارت اهل قلم) در تمام نمایشگاه‌های کتاب استانی سال جاری به صورت مستمر انجام خواهد شد. 

دویست‌ و شصتمین نمایشگاه کتاب استانی (نهمین نمایشگاه کتاب استان همدان) تا هشتم شهریور ماه جاری در دو بازه زمانی 9 تا 13 و 16 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط