دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
کتابخانه رضوی در زنجان افتتاح می‌شود

همزمان با اختتامیه همایش علمی پژوهشی «منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی» کتابخانه رضوی با تکیه بر کتاب‌هایی در خصوص حضرت رضا(ع) در محل اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی زنجان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) دبیر همایش علمی پژوهشی «منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی» زنجان از ارسال 98 مقاله به دبیرخانه سومین دوره این همایش خبر داد.

ناصر مقدم، اظهار کرد: تا پایان مهلت ارسال آثار 98 مقاله از نقاط مختلف کشور به سومین همایش علمی پژوهشی «منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی» استان زنجان ارسال شده است.

وی گفت: زمان اجرای مراسم اختتامیه این همایش از 6 شهریور به 8 شهریور موکول شد.

مقدم با اشاره به دعوت دکتر «سید عباس صالحی»، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه این همایش، تصریح کرد: سخنران ویژه مراسم اختتامیه دکتر عماد افروغ، استاد دانشگاه تهران خواهد بود.

به گفته دبیر همایش علمی پژوهشی «منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی» این همایش از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: گسترش فعالیت‌های پژوهشی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا(ع) و گرامیداشت تولید کنندگان و پدید آورندگان آثار برتر پژوهشی در زمینه سیره و شخصیت و معارف امام رضا(ع) از دیگر اهداف برپایی این همایش در استان زنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها