دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
رونمایی کتابی از یک مسیحی درباره حضرت زینب (س)

کتابی از آنتوان بارا، نویسنده مسیحی درباره حضرت زینب (س) با ترجمه غلامحسین انصاری، دهم شهریور با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دومین کتاب آنتوان بارا با عنوان «زینب صرخه اکملت مسیره» (فریاد زینب مسیرش را کامل کرد) که با ترجمه غلامحسین انصاری با عنوان «زینب فریاد فرمند» از سوی انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل چاپ شده است، با حضور سید مهدی  خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی خواهد شد.

سید حسن میرکریمی، مدیر انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل در این باره گفت: این مراسم که با حضور مسئولان فرهنگی و سیاسی کشور برگزار خواهد شد، نه تنها دربردارنده حمایت از مولفان چنین کتبی است بلکه در سطح بین‌الملل نیز حرف‌هایی را به گوش مردم جهان و بالاخص مردم منطقه خواهد رساند.

به گفته وی، در حال حاضر که عده‌ای در منطقه به نام اسلام دست به جنایاتی می‌زنند و همه کارهایشان را به پای آیین مبارک اسلام می‌نویسند، حمایت از اشخاصی مانند آنتوان بارا و چنین آثاری می‌تواند چهره نوع‌دوستی و حقیقت‌طلبی دین مبین اسلام را به نمایش عموم جهانیان درآورد. 

میرکریمی ادامه داد: نکته مهم درباره نویسنده این است که «آنتوان یوسف بارا» تنها یک محقق و علاقه‌مند به سیره و مشرب رفتاری ائمه شیعه (ع) است و او هنوز خود را یک مسیحی محقق و علاقه‌مند به دین اسلام می‌داند. کتاب «زینب فریاد فرمند» و همچنین اثر پیشین این نویسنده به نام «حسین در اندیشه مسیحیت» در بردارنده این نکته است.

وی یادآور شد: مراسم رونمایی از کتاب «زینب صرخه اکملت مسیره» (زینب فریاد فرمند) دهم شهریور، ساعت 11 در تالار مهر حوزه هنری واقع در تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه  برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها