یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
تفاهمنامه یک میلیارد و 200 میلیون ریالی برای تأمین کتاب‌های مورد نیاز سخنرانان و مداحان

مرحله نخست تفاهمنامه میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور فرهنگی هیات رزمندگان اسلام با هدف تأمین کتاب‌های مورد نیاز هیات‌ها، سخنرانان و مداحان با پرداخت 600 میلیون ریال وارد فاز اجرایی شد. این تفاهمنامه تا سقف یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) این تفاهمنامه دوجانبه میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی هیات رزمندگان اسلام مبنی بر مشارکت در توسعه و ترویج کتابخوانی و فعالیت‌های دینی و مذهبی در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری منعقد شد.

بر اساس این تفاهمنامه معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد، کتاب‌های مورد نیاز هیات‌ها، سخنرانان و مداحان در مناسبت‌های مذهبی را به منظور تغذیه فکری و محتوایی برنامه‌های هیات رزمندگان اسلام در سراسر کشور تامین خواهد کرد. 

همچنین این معاونت، نسبت به برپایی نمایشگاه و غرفه عرضه و فروش کتاب‌های مناسب هیات رزمندگان اسلام با تخفیف مناسب همکاری خواهد داشت.

معاونت فرهنگی هیات رزمندگان اسلام نیز متعهد شد تا با ارائه طرح‌های کارشناسی و عملیاتی نسبت به اجرایی شدن تفاهمنامه همکاری داشته باشد و گزارشی از روند اجرایی این تفاهمنامه تهیه کند.

همچنین مصطفی امیدی به عنوان ناظر اجرایی این تفاهمنامه انتخاب شد. این تفاهمنامه تا سقف یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار دارد و تا پایان 1393 اعتبار خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها