یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
حضور دوباره خانه کتاب در نمایشگاه‌ کتاب استانی بعد از 7 سال

نهمین نمایشگاه کتاب استان همدان (دویست‌ و شصتمین نمایشگاه کتاب استانی) با حضور سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد. موسسه خانه کتاب بعد از گذشت هفت سال بار دیگر در نمایشگاه‌های کتاب استانی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) دویست‌ و شصتمین نمایشگاه کتاب استانی (نهمین نمایشگاه کتاب استان همدان) دقایقی پیش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با حضور سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

موسسه خانه کتاب بعد از هفت سال، بار دیگر در نمایشگاه‌های کتاب استانی حضور فعال پیدا کرده است.

مجید غلامی جلیسه، معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی موسسه خانه کتاب در این باره اظهار کرد: در این غرفه، به معرفی محصولات منتشر شده موسسه خانه کتاب اعم از کتاب، مجله، مقاله و نرم‌افزارها (شامل نرم‌افزار فصل‌نامه‌ها، نرم‌افزار کتاب‌‌شناسی ماه، نرم‌افزار کتیبه و ...) می‌پردازیم.

وی ادامه داد: همچنین در این غرفه نشریات کتاب هفته و آخرین شماره‌های کتاب‌شناسی ماه ارائه شده است. علاوه بر آن علاقه‌مندان می‌توانند با تخفیف، اشتراک نشریه کتاب هفته و کتاب‌شناسی ماه را دریافت کنند.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی موسسه خانه کتاب افزود: امسال موسسه خانه کتاب برای نخستین‌بار در نمایشگاه‌های کتاب استانی واحد مستقل سرای اهل قلم با هدف ثبت‌نام و صدور کارت اهل قلم راه‌اندازی شده است؛ نویسندگان می‌توانند با مراجعه به غرفه خانه کتاب با ارائه مدارک خود، برای دریافت کارت اهل قلم و ثبت‌نام در سامانه اهل قلم اقدام کنند.

در نهمین نمایشگاه کتاب استان همدان 18 هزار و 500 عنوان کتاب با موضوعات مختلف در سه سالن و در 190 غرفه ارائه شده است. از میان این 190 غرفه، 160 غرفه به ناشران تهرانی و سایر استان‌ها تعلق دارد و 30 غرفه باقیمانده نیز ویژه ناشران بومی (استان همدان) است. همچنین در مجموع 143 ناشر به صورت مستقل در این نمایشگاه حضور دارند. 10 ناشر استانی و 30 ناشر از طریق سیستم فروش متمرکز (نمایندگی) شرکت کرده‌اند.

دویست‌ و شصتمین نمایشگاه کتاب استانی (نهمین نمایشگاه کتاب استان همدان) از امروز (دوم شهریورماه) تا هشتم شهریورماه در دو بازه زمانی 9 تا 13 و 16 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط