شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
بررسی چشم‌انداز ادبیات کودک در کشورهای عضو اکو

نشست «چشم‌انداز ادبیات کودک در کشورهای عضو اکو» با حضور دو تن از چهره‌های ادبیات کودک و نوجوان کشور و رایزنان فرهنگی کشورهای عضو اکو، سه‌شنبه (4 شهریور 93) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) نشست «چشم‌انداز ادبیات کودک در کشورهای عضو اکو» با حضور دو تن از چهره‌های ادبیات کودک و نوجوان کشور، ساعت 15 سه شنبه (4 شهریور 93) در موسسه فرهنگی اکو در تهران با حضور نویسندگان و کارشناسان ادبیات کودک و نوجوان و رایزنان فرهنگی کشورهای عضو اکو برگزار می‌شود.

مصطفی رحماندوست و حمیدرضا شاه‌آبادی، دو تن از نویسندگان و چهره‌های ادبیات کودک و نوجوان کشور، از سخنرانان این نشست خواهند بود.

نشست «چشم‌انداز ادبیات کودک در کشورهای عضو اکو» در پی تفاهمنامه‌ای که از سوی موسسه فرهنگی الهدی با موسسه فرهنگی اکو در ماه مبارک رمضان مبتنی بر گسترش تبادلات فرهنگی بین کشورهای عضو اکو، برگزاری نشست‌های فرهنگی و انتشار کتاب‌ در این زمینه منعقد شده بود، برگزار می‌شود.

از جمله فعالیت‌هایی که بعد از امضای این تفاهمنامه شکل گرفته، تاسیس انجمن‌ها و تشکل‌های ادبی مانند انجمن نویسندگان کودکان افغانستان بوده است.

جمهوری اسلامی ایران، پاکستان و ترکیه، اعضای اولیه اکو و افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، قزقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان، اعضای بعدی این پیمان را تشکیل می‌دهند.

این نشست، ساعت 15 روز سه‌شنبه 4 شهریور به میزبانی موسسه فرهنگی اکو واقع در تهران خیابان موحد دانش (اقدسیه)، کوچه ناز، شماره 10 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها