چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
راه‌اندازی وب‌سایت‌ نشریه «کتاب هفته»

با راه‌اندازی وب‌سایت نشریه کتاب هفته، آرشیو سال‌های 1381 تا 1393 در دسترس قرار گرفت.

مجید غلامی‌جلیسه، معاون آموزشی، فرهنگی و موسسه خانه کتاب در این باره اظهار کرد: نشريه كتاب هفته آخرين اخبار و رويدادهای اين حوزه و ديدگاه‌های نويسندگان، مترجمان و ناشران درباره آثارشان و مسايل روز نشر كتاب در ايران و جهان را منتشر می‌کند به همین دلیل موسسه خانه کتاب برای دسترسی آسان مخاطبان به این نشریه، وب‌سایت نشریه کتاب هفته را به نشانی ketabhafteh.ir راه‌اندازی کرده است. 

وی ادامه داد: وب‌سایت خانه کتاب از نیمه مردادماه سال جاری کار خود را آغاز کرد و در این مدت آخرین شماره‌های چاپ‌شده نشریه کتاب هفته را بر روی این وب‌سایت قرار داد. در صفحه اصلی این وب‌سایت آخرین عناوین هفته‌نامه کتاب هفته گذاشته شده که شامل چهار شماره آخر است. 

غلامی‌جلیسه افزود: نشریه کتاب هفته در سه دوره منتشر شده است که آخرین دوره آن اختصاص به چاپ نشریه از سال 1380 تاکنون دارد. در وب‌سایت کتاب هفته نیز آرشيو هفته‌نامه از سال 1381 تاکنون ثبت شده است. در این وب‌سایت بیش از 80 درصد شماره‌های این نشریه آرشیو شده است که تا یک ماه آینده به صورت صد درصد تکمیل خواهد شد. 

نشریه کتاب هفته سه دوره انتشار را تجربه کرده است که دوره نخست آن به تاریخ سوم شهریور سال 1372 تا 15 آبان 1377، دوره دوم از 30 آبان 1377 تا 29 خرداد 1380 و دوره سوم از 12 خرداد سال 1380 تاکنون را شامل می‌شود.

معاون آموزشی، فرهنگی و موسسه خانه کتاب در پایان سخنانش، از راه‌اندازی وب‌سایت‌های مستقل در آینده نزدیک برای «خانه نقد»، «مرکز کتاب‌پژوهی»، «خانه ویرایش»، «خانه خبرنگاران»، «انتشارات» و «اهل قلم» خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط