چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
پاسخ مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی به برخی پرسش‌ها مبنی برخصوصی یا دولتی بودن بنیاد

«ایبنا» با هدف پاسخ به برخی پرسش‌ها مبنی بر خصوصی یا دولتی بودن بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، این موضوع را از مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان جویا شد. وی در این باره گفت: بنیاد به صورت هیات امنایی اداره می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) امروز «ایبنا» گزارش توصیفی با موضوع مقدار جوایز ادبی  منعکس کرد. در این گزارش از بنیاد شعر و ادبیات داستانی به عنوان بخش خصوص یاد شده بود که این پرسش را برای برخی اهالی فرهنگ به وجود آورد که آیا بنیاد یک مرکز خصوصی است؟

برخی از مخاطبانی که این گزارش را مطالعه کرده بودند بلافاصله ابراز کردند که بنیاد شعر و ادبیات داستانی بخش خصوصی نیست. «ایبنا» به این بهانه و با هدف پاسخگویی به این شبهات درباره خصوصی یا دولتی بودن بنیاد، این پرسش را با مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان مطرح کرد.

قزلی در این باره گفت: بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان به صورت هیات امنایی اداره می‌شود و هیات مدیره دارد؛ برخی‌‌ها آن را دولتی می‌پندارند و برخی دیگر از آن به عنوان بخش خصوصی یاد می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه خبر منتشره در «ایبنا»  (اینجا) را کلیک کنند. لازم به ذکر است با توجه به هیات امنایی بودن بنیاد، واژه بخش خصوصی در این خبر اصلاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط