چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
رونمایی از «هلال سرخ» در فرهنگسرای رازی

کتاب «هلال سرخ» به روایت کاملیا کاکی، عصر امروز در فرهنگسرای رازی رونمایی و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی، در ادامه برنامه زندگی به سبک بزرگان، کتاب «هلال سرخ» به روایت کاملیا کاکی چهارشنبه ۱۵مرداد ساعت ۱۷ در این فرهنگسرا رونمایی و  نقد و بررسی می‌شود. برنامه زندگی به سبک بزرگان به منظور ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس (ایثار، جهاد، شهادت) و افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس (شهدای دفاع مقدس، بزرگان) به اجرای برنامه می‌پردازد.

کاملیا کاکی (روایتگر) در این کتاب تلاش کرده است خاطرات حاج حسن یگانه را که در دوران دفاع مقدس مسئول ستاد امداد و درمان جنگ هرمزگان بوده، بیان کند. هدف از بازگویی این خاطرات پاسخی به پنهان‌ماندن نقش استان هرمزگان در روزهای ابتدایی جنگ است. 

وی این خاطرات را در مدت یک سال بازسازی کرده و کتاب، روایتگر تلاش مردم این سرزمین در جنگ است که در سایه همدلی با یکدیگر رقم زدند. 

زبان روایی و روان نویسنده و بهره‌گیری از فضای داستانی معاصر ایران، «هلال سرخ» را به اثری متفاوت و قابل توجه در آثار دفاع مقدس تبدیل کرده است. 

در برنامه رونمایی، نقد و بررسی کتاب «هلال سرخ» کاملیا کاکی (روایتگر) و حاج حسن یگانه (راوی مدیریت امداد جبهه) حضور دارند.

«هلال سرخ» به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان بهار 1393 از سوی نشر آشنا در 260 صفحه منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه می‌توانند به فرهنگسرای رازی، واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، کوچه شهید مرادی مراجعه کنند، یا با شماره تلفن ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها