یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
واسپاری یک جشنواره بین المللی و دو جایزه ادبی به بنیاد شعر و ادبیات

مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از واسپاری ‌جشنواره بین‌المللی شعر فجر و جوایز ادبی جلال آل احمد و پروین اعتصامی به بنیاد شعر و داستان ایرانیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) همایون امیرزاده با اشاره به راه‌اندازی کارگروه تخصصی بازبینی جشنواره‌ها و جوایز ادبی اظهار کرد: با تصویب برون‌سپاری فعالیت‌های قابل اجرا در مجموعه‌های تخصصی از سوی این کارگروه و موافقت معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد، این فعالیت‌ها از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان برگزار می‌شود.

وی هدف از این اقدام را توزیع مناسب برنامه‌ها در زیرمجموعه‌های مرتبط، کیفی‌سازی برنامه‌ها کاهش هزینه‌ها و هم‌افزایی مناسب در انجام برنامه‌های فرهنگی اعلام کرد و افزود: تمامی این اقدامات در راستای محقق شدن رویکردهای جدید وزارت ارشاد در برون‌سپاری فعالیت‌ها صورت می‌گیرد.

امیرزاده گفت: نظارت عالیه معاونت امور فرهنگی بر حسن اجرای این فعالیت‌ها همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ماموریت‌های جدید ابلاغی معاونت امور فرهنگی به بنیاد مذکور گفت: بنیاد شعر و داستان ایرانیان پس از ارائه طرح‌های پیشنهادی درباره این سه فعالیت مهم فرهنگی از حمایت‌های لازم جهت اجرای مطلوب برنامه‌ها برخوردار می‌شود.

پیش از این، برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر فجر از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جوایز ادبی جلال آل احمد و پروین اعتصامی از سوی موسسه خانه کتاب ایران صورت می‌گرفت.

* در این باره بخوانید:
دبیر کارگروه بازنگری جوایز کتاب در نشست خبری اعلام کرد/ جوایز «جلال» و «پروین» به بنیاد ادبیات رفتند، «کتاب سال» در بهارستان ماند/ اینجا را بخوانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها