چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
انتشار آموزش قرآن کریم به کودکان برای نهمین‌بار

انتشارات پیام محراب چاپ نهم مجموعه دو جلدی «آموزش قرآن کریم» ویژه کودکان اثر سیدحسین میرتقی را روانه بازار کتاب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مجموعه «آموزش قرآن کریم» ویژه کودکان گروه سنی «ب» از مجموعه کتاب‌های غنچه در دو جلد به ارائه توضیحاتی درباره قرآن کریم، راهنمای آموزشی و قرائت می‌پردازد.

در بخشی از مقدمه این کتاب نوشته شده است: «در این کتاب سعی شده ضمن بهره‌گیری از تجارب گرانسنگ گذشته به تناسب محتوا با روحیات کودک توجه ویژه شود. شیوه علامت‌گذاری کلمات در این کتاب نیز مطابق با شیوه علامتگذاری اکثر قرآن‌های چاپ کشور است که به گونه‌ای بسیار آسان همراه با ارایه تمرین‌های کافی و مناسب به آموزش آن پرداخته شده است...»

در این کتاب کلمات و آیات قرآن به صورت رنگی با تصاویر جذاب و نقاشی‌های شادی شعاعی آورده شده است که در آموزش بهتر مفاهیم به کودکان می‌تواند موثر باشد. همچنین برای یادگیری بهتر به همراه کتاب، یک دی‌وی‌دی آموزشی نیز عرضه شده است.

بعد از آموزش حروف، صداها و کلمات قرآن کریم در قالب دوازده درس به کودکان، در پایان کتاب نیز 9 سوره‌ کوتاه از قرآن کریم مانند توحید، کوثر، عصر، حمد، ناس، فلق، کافرون، فیل و نصر چاپ شده که کودک با آموزش‌هایی که دیده قادر خواهد بود آن‌ها را قرائت کند. 

انتشارات پیام محراب چاپ نهم مجموعه دو جلدی «آموزش قرآن کریم» ویژه کودکان را در قالب 96 صفحه با شمارگان سه هزار نسخه منتشر کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را به قیمت 100 هزار ریال خریداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها