سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
فراخوان «هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج»

«هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج» در دو مرحله استانی و کشوری فراخوان داد. شرکت‌کنندگان تا 20 مرداد 93 برای ارسال آثار مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) فراخوان «هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج» به کوشش سازمان بسیج هنرمندان منتشر شد.

دبیرخانه این جشنواره با موضوع‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی، دفاع مقدس، مدیریت جهادی، انتظار و مهدویت، انقلاب اسلامی و زن و هویت اسلامی در قالب‌های داستان کوتاه و داستان بلند، تا 20 مرداد 93 در دو گروه جوان ( تا 29 سال) و بزرگسال (از 30 سال به بعد) آثاری را می‌پذیرد.

«هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج» در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد و آثار برتر استانی در مراسمی با حضور صاحبان اثر معرفی می‌شوند و آثاری که رتبه برتر کشوری را دریافت کنند در قالب کتاب منتشر خواهند شد.

بر اساس فراخوان منتشر شده، جایزه رتبه نخست در هر رده سنی، 20‌میلیون ریال، دوم 15 میلیون ریال، سوم 10 میلیون ریال و نفرات تقدیری در هر رده سنی، پنج میلیون ریال اعلام شده است.

ممنوعیت ارسال آثاری که در جشنواره‌های دیگر شرکت کرده یا در کتابی منتشر شده‌اند، ضرورت تایپ آثار روی یک طرف کاغذ A4، ارسال حداکثر سه اثر داستانی به دبیرخانه و ضررت تعلق اثر به فرستنده، از مقررات شرکت در این جشواره ادبی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در «هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج» باید فرم شرکت در این جشنواره را در سایت سازمان بسیج هنرمندان کامل کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 88491624 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها