شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۹
ضیافت افطار نویسندگان به مناسبت روز اهل قلم

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی خانه کتاب با اعلام برنامه‌های روز قلم این موسسه گفت: افطار و رونمایی از وب‌سایت نامنویسی اهالی قلم و دیدار و گفت و گو با معاون فرهنگی وزیر ارشاد از برنامه‌های این روز است.

مجید غلامی‌جلیسه به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: ضیافت افطار موسسه خانه کتاب با حضور سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بیش از هزار نفر از نخبگان و خبرگان اهل قلم تهران و شهرستان‌ها شنبه 14 تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم، منتخبان اهل قلم درباره مسایل و مشکلات حوزه نشر و اهالی قلم با معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت‌و‌گو خواهند کرد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی موسسه خانه با اشاره به برنامه‌های جنبی این مراسم، گفت: در حاشیه این ضیافت، ثبت‌نام برای صدور کارت اهل قلم انجام خواهد شد. همچنین در این مراسم، نمایشگاهی از محصولات و منشورات موسسه خانه کتاب برپا می‌شود.

غلامی‌جلیسه افزود: در این نمایشگاه، آخرین آثار منتشر شده موسسه خانه کتاب اعم از کتاب، مجلات و نرم‌افزار ارایه می‌شوند.

وی همچنین از رونمایی «وب‌سایت ثبت‌نام از اهالی قلم» در این مراسم خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این وب سایت، دیگر نیازی به حضور فیزیکی اهالی قلم در موسسه خانه کتاب برای ثبت‌نام کارت اهل قلم نخواهد بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی موسسه خانه در پایان سخنانش گفت: همچنین این وب‌سایت این امکان را به اهالی قلم می‌دهد تا در آن پروفایل شخصی داشته باشد؛ این موضوع باعث می‌شود اهالی قلم با مخاطبان آثارشان ارتباط برقرار و فهرست آثارشان را ارایه کنند.

ضیافت افطار موسسه خانه کتاب ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه (14 تیرماه) با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط