دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
«سوآرز» قبل از پایان محرومیت بازمی‌گردد

کتاب بازیکن جنجالی تیم ملی اروگوئه که در بازی با ایتالیا حریف خود را گاز گرفت در ماه سپتامبر و مطابق برنامه ریزی قبلی منتشر خواهد شد و به گفته جاناتان تیلور مدیر انتشارات سوآرز، این کتاب پرفروش ترین کتاب ورزشی سال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) لوئیز سوآرز که بازیکن تیم لیورپول انگلیس نیز هست پس از حرکت ضد اخلاقی در بازی با ایتالیا در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل،توسط فیفا به 4 ماه محرومیت از هر نوع فعالیت فوتبالی محکوم شد.

در رای صادره از سوی فیفا کلمه هر نوع فعالیت ورزشی و راهبری در امور ورزشی ذکر شده و کارشناسان پیشتر گفته بودند ممکن است این رای کتاب اتوبیوگرافی سوآرز را نیز تحت الشعاع قرار دهد.

کتاب اتوبیوگرافی سوآرز بنام My Autobiography: El Pistolero نوشته خود سوآرز، قرار است 25 سپتامبر (سوم مهر 1393) در 320 صفحه عرضه شود و به گفته ناشر علی رغم محکومیت سوآرز، کتابش از این قاعده مستثنی بوده و در زمان برنامه ریزی شده راهی بازار می‌شود.

جاناتان تیلور مدیر انتشارات سوآرز ابتدای امسال درباره کتاب اتوبیوگرافی سوآرز گفت:‌«ال پیستولرو» کتاب غیر داستانی است که زندگی حرفه ای سراسر جنجالی سوارز را حکایت می‌کند.

گفتنی است در مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 برزیل که در حال برگزاری است، در خلال مسابقه تیم ملی فوتبال اروگوئه و تیم ملی فوتبال ایتالیا، سوارز اقدام به گازگرفتن از کتف جورجو کیه‌لینی نمود. ۲ روز بعد از این اتفاق، کمیته انضباطی فیفا مورخ ۵ تیر ۱۳۹۳ تشکیل جلسه داد و سوارز را به دلیل این عمل غیرورزشی، به محرومیت از حضور در ۹ بازی ملی و ۴ ماه محرومیت از هرنوع فعالیت فوتبالی، رای داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها