سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کتابی که رئیس فدراسیون انگلیس کنار زمین تمرین جام جهانی خواند و جنجال آفرین شد

«گرک دیک» رئیس فدراسیون فوتبال انگلیس کنار زمین مشغول خواندن کتابی بود که عنوان آن در رسانه های انگلیسی جنجال زیادی ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از دیلی میل، در جریان تمرین برای بازی آخر انگلیس مقابل کاستاریکا در مرحله اول رقابت های جام جهانی فوتبال 2014 برزیل «گرک دیک» رئیس فدراسیون فوتبال انگلیس کنار زمین «استادیو‌می‌نی‌رائو» مشغول خواندن کتابی بود که عنوان آن در رسانه‌های انگلیسی جنجال زیادی ایجاد کرد.

«یک مرگ در برزیل» عنوان کتابی است نوشته پیتر راب (داستان تاریخ برزیل ، اختلاف فقیر و غنی، غذا، سیاست و ...) که رئیس فدراسیون انگلیس در حال خواندن آن بود. این کتاب هرچند هیچ ربطی به بازی‌های کنونی جام جهانی نداشت و بیشتر درباره خود مردم برزیل صحبت می‌کرد ولی انتخاب آن توسط مقام ارشد فوتبال انگلیس در زمان احتمال حذف این تیم از رقابت‌های جام جهانی برای خبرنگاران انگلیسی عجیب بود.

انگلیس بعد از سال 1985 تا کنون برای اولین بار است که نمی‌تواند از گروه خود در این رقابت‌ها صعود کند و باید چهارشنبه برزیل را به مقصد جزیره ترک کند.

ایتالیا و اروگوئه توانستند از گروهی که انگلیس در آن حضور داشت به مرحله بعد صعود کنند.‌کتابی که رئیس فوتبال انگلیس مشغول خواندن آن کنار زمین بود نوشته «پیتر‌راب» است که درباره تاریخچه برزیل و فاصله طبقاتی در این کشور صحبت می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها