یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

بنیان‌گذار کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت صبح امروز بر اثر ابتلا به سرطان معده درگذشت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) علی رمضانی، صبح امروز، یکشنبه 18 خرداد93، در سن 57 سالگی در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) در گذشت.

وی از فعالان مسجد الجواد، بنیان‌گذار کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت و از رزمندگان جنگ تحمیلی بود. راه‌اندازی و به‌روز‌رسانی کتابخانه‌های تخصصی در تمامی استان‌های کشور، راه اندازي و مديريت سه پايگاه اطلاع رساني فرهنگي ايثارو شهادت (نويد شاهد، قربانيان سلاح‌هاي شيميايي و قربانيان ترور) و انتشار بيش از يكصد اثر چند رسانه‌ای ديجيتال بخشي از فعالیت‌های وی در زمینه ایثار و شهادت بود.

رمضانی همچنین همراهي با رهبر معظم انقلاب در روزهاي تبعيد ايشان در ايرانشهر، حضور در متن مبارزات منتهي به پيروزي انقلاب در تهران، مبارزه با گروهك‌هاي ضد انقلاب در كردستان، حضور در مناطق عملياتي جنوب و همرزمي با شهيدانی چون ابراهيم همت و ناصر كاظمي را در کارنامه داشت.

آیین تشييع پيكر مرحوم رمضانی، صبح فردا، نوزدهم خرداد 93 از ساعت 8 صبح از مقابل ساختمان شهيد سليماني؛ معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگي بنياد شهيد و از ساعت 9 و 30 دقیقه از مقابل منزل آن مرحوم در خيابان سي متري جي، خيابان شهيد سادات كوچه شهيد رجبي مقابل مسجد علي بن موسي الرضا(ع) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها