یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
برگزیدگان جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی کانون شناخته شدند

برگزیدگان چهارمین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوشنبه 19 خرداد 93 در سینما تئاتر کانون معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، چهارمین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه، 19 خرداد، در سینما تئاتر کانون برگزار می‌شود. در این مراسم برترین فیلم‌نامه‌نویسان براساس رأی گروه داوری در بخش‌های «خلیج فارس»، «سنت‌های قومی و بومی سرزمین مادری»، و «آزاد» در دو بخش «داستانی» و «پویانمایی» کوتاه و بلند (سینمایی) معرفی شده و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

برپایی مراسم بزرگداشت مرحوم وجیه‌الله فردمقدم، پیشکسوت هنر پویانمایی شامل نمایشگاه عکس، نمایش نماهنگ و تقدیر از خانواده آن مرحوم از جمله برنامه‌های این جشنواره یک روزه است.

همچنین در این آیین دو فیلم پویانمایی «ژنرال و بادبادک» و «گرگ و میش» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده، برگزیده دوره‌های قبل مسابقه فیلم‌نامه‌نویس کانون، به نمایش گذاشته می‌شود.

این مراسم با سخنرانی علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون، ابراهیم فروزش کارگردان و فیلم‌ساز و حسن آقاکریمی دبیر چهارمین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی کانون همراه خواهد بود.

مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره ساعت 16 روز دوشنبه 19 خرداد 93 در سینما تئاتر کانون واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی برپا خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها