یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۰
«کاک احمد» اندکی پس از «حاج همت» می‌رسد

انتشارات «یا زهرا(س)» کتاب «حاج همت» را به تازگی منتشر کرده‌ است و به زودی کتاب «کاک احمد» را که به تصاویری از زندگی جاوید‌الاثر، احمد متوسلیان می‌پردازد روانه بازار نشر خواهد کرد.

علی‌ اکبری مزدآبادی در گفت‌و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره اثر تازه‌اش با عنوان «حاج همت» توضیح داد: این کتاب مجموعه تصاویری از شهید محمدابراهیم همت را از دوران کودکی تا زمان شهادت در بر دارد.

مدیر انتشارات «یازهرا(س)» با بیان این‌که نخستین تصاویر این کتاب از 15 سال گذشته گردآمده است، افزود: در تهیه این عکس‌ها از خانواده شهید همت نیز کمک گرفته‌ام و حدود 10 عکس این کتاب را از این راه تهیه کرده‌ام.

وی همچنین از واحد تبلیغات لشکر محمد رسول‌الله(ص) و مرکز فرهنگی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان دیگر مراکزی یاد کرد که در گردآوری تصاویر با او همکاری داشته‌اند و افزود: در این کتاب 140 قطعه عکس در 144 صفحه منتشر شده‌اند.

مزدآبادی درباره انگیزه انتشار «حاج همت» توضیح داد: این کتاب به مناسبت گذشت 30 سال از شهادت این فرمانده جنگ تحمیلی منتشر شد. کتاب دارای شرح عکس مناسبی است و علاوه بر تشریح موضوع تصویر، منبع اصلی عکس نیز آمده. همچنین «حاج همت» به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

این ناشر و پژوهشگر از در دست انتشار بودن اثر دیگرش با عنوان «کاک احمد» خبر داد و افزود: این کتاب در بر دارنده تصاویری از جاوید‌الاثر، حاج احمد متوسلیان است و حدود 160 عکس از دوران کودکی او تا دوران حضور این فرمانده را در جنگ تحمیلی شامل می‌شود.

وی با بیان این‌که تصاویر حاج احمد متوسلیان مراحل روتوش را سپری می‌کند تاکید کرد: «کاک احمد» تا پایان ماه آینده (تیرماه 1393) منتشر می‌شود و با توجه به این که متوسلیان و همت، از فرماندهان لشکر 27 محمد رسول‌الله بوده‌اند، به یقین برای این آثار آیین رونمایی برگزار خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها