یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۵
«آه با شین»‌ پس از یک ماه چاپ دومی شد

چاپ دوم رمان «آه با شین» نوشته محمدکاظم مزینانی به زودی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می‌‌شود.

مزینانی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: با توجه به این‌که حدود یک ماه از رونمایی کتاب «آه با شین» می‌گذرد ولی هنوز این کتاب برای کتابفروشی‌های و کتابخانه‌های شهرستان‌ها ارسال نشده است.

وی افزود: «آه با شین» توزیع گسترده‌ای در تهران هم نداشته است و برای نمونه این اثر به شهر کتاب هم فرستاده نشده است. با توجه به استقبال بسیار خوب از این رمان و از آنجا‌ که مراسم رونمایی آخرین اثر داستانی‌ام، چند روز پیش از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار  شد،‌ «آه با شین» به زودی بازچاپ می‌شود.

مزینانی درباره تغییرات محتمل در چاپ‌ دوم این کتاب توضیح داد: همان‌طور که می‌دانید یک سکه پنج ریالی ضمیمه جلد چاپ نخست «آه با شین»‌ شد. مسوولان سوره‌مهر می‌خواستند برای چاپ‌های بعدی این کتاب از سکه‌های پلاستیکی استفاده کنند که البته من با این موضوع مخالفت کردم، در صورتی که این اثر به چاپ سوم برسد،‌ ممکن است تغییراتی در جلد آن اعمال شود. 

 چاپ نخست رمان «آه با شین» اواخر سال گذشته با شمارگان دوهزار و 500 نسخه و بهای 12 هزار و 900 تومان منتشر شد. این اثر یکم اردیبهشت امسال(1393) در حوزه هنری رونمایی شد.-

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها