شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷
چهارمین نشست «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» با رویکرد مطالعات سیاسی

انجمن علوم سیاسی در چهارمین نشست «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» به آسيب‌شناسي الگوهاي پيشرفت و توسعه در ايران با رويكرد مطالعات سیاسی می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) چهارمین نشست «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، با سخنرانی حبیب‌الله فاضلی، عضو هیات علمی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست به آسيب‌شناسي الگوهاي پيشرفت و توسعه در ايران با رويكرد مطالعات سیاسی پرداخته می‌شود. 

انجمن علوم سياسي ايران در سال 1382 به منظور گسترش و پیشبرد و ارتقای علمی اعضای انجمن و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های علم سیاست و حوزه‌های مرتبط تاسيس شد. وظایف و فعالیت‌های انجمن عبارت است از انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی، همکاری با نهادهای اجرایی، علمی، پژوهشی، در زمینه ارزیابی و بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمینه علمی موضوع فعالیت انجمن، ارایه خدمات آموزشی و پژ وهشی و فنی، برگزاری گردهمایی‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی.

این نشست شنبه (10 خرداد) ساعت 17 در محل انجمن علوم سیاسی ایران واقع در خیابان انقلاب، خیابان لبافی نژاد، بین خیابان دانشگاه و فخر رازی، پلاک یک طبقه همکف برگزار می‌شود. 

شرکت در این نشست‌ها برای عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها