چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۰
برگزاری نشست‌های تخصصی با هدف حل مشکلات کاغذ

رییس جدید اتحادیه کاغذفروشان تهران درباره برنامه‌ها و سیاست‌های پیش‌روی این اتحادیه به «ایبنا» گفت: می‌کوشیم در آینده نزدیک، نشست‌های تخصصی با هدف حل مشکلات و چالش‌های مربوط به کاغذ را با حضور کارشناسان و صاحبنظران برگزار کنیم.

سید حسین میرباقری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در این باره اظهار کرد: در ابتدا می‌کوشیم از آقای حاجی‌آخوندیان، رییس سابق اتحادیه کاغذفروشان تهران به پاس زحمات و تلاش‌هایی که در اتحادیه متقبل شده‌اند و حمایت‌هایی که از اعضای اتحادیه داشته‌اند، در آیینی درخور و شایسته تجلیل کنیم.

وی با بیان این‌که همواره تلاش می کنیم از تجربیات رییس سابق اتحادیه در پیشبُرد اهداف و برنامه‌ها بهره‌مند شویم، گفت: این اتحادیه برنامه‌های زیادی برای اجرا در نظر دارد که امیدوارم با پشتوانه اعضا محقق شوند.

رییس جدید اتحادیه کاغذفروشان تهران در پاسخ به این پرسش که «این اتحادیه چه فعالیت‌هایی را در راس کارهای خود قرار داده است؟» گفت: در راستای حل مساله مالیات گام برخواهیم داشت؛ در این میان می‌کوشیم مساله معافیت مالیاتی اعضا را در دستور کار قرار دهیم.

میرباقری ادامه داد: همچنین نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران برگزار خواهیم کرد تا برای مشکلات مربوط به کاغذ و راهکارهای برون رفت از این مشکلات، تمهیدات جدی اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های اتحادیه کاغذفروشان تهران در دوره جدید می‌توان به تعیین و خرید مکان مناسب‌تر برای محل اتحادیه اشاره کرد؛ متاسفانه اتحادیه آن‌گونه که باید و شاید درآمد ندارد بنابراین، از افراد و نهادهایی که تمایل به همکاری و کمک‌رسانی به اتحادیه را دارند، برای خرید مکان جدید کمک خواهیم گرفت.

انتخابات اتحادیه کاغذفروشان تهران چهارم خردادماه، با حضور برخی مسوولان سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مجمع امور صنفی در محل اتحادیه، خیابان ظهیرالاسلام، شماره 170 برگزار شد. در این رای گیری سید حسین میرباقری با 165 رای به عنوان رییس جدید اتحادیه کاغذفروشان تهران انتخاب شد. 

«احمد شریفان»، «محمود سلیمانی»، «علی احمدی»، «مهدی صدرعضدی»، «احسان احمدی»، «پدرام سلطانی» و «امیرحسین عرب‌سرخی» اعضای جدید هیات مدیره اتحادیه کاغذفروشان تهران هستند که در این انتخابات بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند. همچنین در این انتخابات، «محمدرضا باقری» و «محمد دفتری» به عنوان بازرس، موفق به کسب بیشترین آرا شدند.-

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط