چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
اعمال معافیت ناشران و کتابفروشی‌ها به کجا رسید؟

محمود آموزگار، دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به خبرنگار «ایبنا» گفت: اعضای این اتحادیه در راستای اعمال معافیت ناشران از پرداخت مالیات، نامه‌ای را به دفتر وزیر ارشاد ارسال کرده که در بردارنده پیشنهادات اعضا برای اصلاح آیین نامه است.

آموزگار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) که پیگیر موضوع چگونگی وضعیت قانون معافیت مالیات ناشران است، اظهار کرد: اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در این زمینه نامه‌ای را به علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرده است تا بحث اصلاح آیین‌نامه اجرایی تبصره 3 ماده 139 قانون مالیات‌های مستقیم را پیگیری کند و با عنایت ویژه‌شان برای همیشه بحث معافیت مالیات ناشران و کتابفروشان را حل کنند.

وی ادامه داد: این نامه مجموع پیشنهادات اعضای اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در جهت اصلاح آیین‌نامه را در بردارد.

دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران عنوان کرد: همچنین این اعضا درخواست ملاقات با ارسلان فتحی‌پور، رییس کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی را داشته ‌اند تا مباحث مربوط به معافیت مالیات را با وی درمیان بگذارند و راهکارهای حل آن را با تعامل یکدیگر بیان کنند.

آموزگار گفت: امیدوارم هم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نسبت به درخواست‌های اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران توجه داشته باشند تا زمینه برای توسعه نشر کشور فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها