دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب های وزارت امور خارجه در ششمین روز از نمایشگاه کتاب تهران با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی، محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه و محمود واعظی، وزیر ارتباطات در سرای اهل قلم رونمایی می شود.

این مراسم از ساعت 17 تا 18 با حضور فرهیختگان و اندیشمندان برگزار خواهد شد. سالن اصلی سرای اهل قلم در نیم طبقه شبستان واقع شده است.

همچنین کتاب «بهار کتاب» گزیده سخنرانی های مقام معظم رهبری در بازدیدهای سالانه از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را در بردارد. این اثر به ضرورت کتاب و کتابخوانی، راهکارهای فراگیری مطالعه، آسیب شناسی حوزه کتاب، راهکارها وضرورت ها می پردازد.

«بهار کتاب» ساعت 12 فردا (16 اردیبهشت ماه) با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن تولید علم بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی خواهد شد.

در این مراسم، از تمبر یادبود این دوره از نمایشگاه کتاب تهران هم رونمایی می شود.سالن تولید علمِ بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نیم طبقه دوم شبستان واقع شده است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دهم اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده است و به مدت 10 روز از ساعت 10 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها