دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
15 عنوان کتاب در سرای اهل قلم بین‌الملل رونمایی می‌شود

15 عنوان کتاب جدید از مرکز انتشارات مرکز ملی مطالعات جهانی شدن امروز عصر با حضور مسولان نهاد ریاست جمهوری در سرای اهل قلم بین‌الملل بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

اسماعیل خسروی،‌ مسوول بخش نمایشگاهی مرکز ملی مطالعات جهانی‌‌شدن با بیان این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: مرکز ملی مطالعات جهانی شدن در سال جاری 15 عنوان کتاب جدید با موضوع جهانی شدن به چاپ رسانده است که امروز  15 اردیبهشت در مراسمی از آن‌ها رونمایی می کند.

خسروی در معرفی کوتاهی از کتاب‌ها گفت: «رویکرد چند‌رشته ای به جهانی‌شدن»،‌ «آموزش و جهانی‌شدن» و نیز «دین و جهانی شدن» در کنار«توسعه پایدار و جهانی شدن» و «جهانی‌سازی و پیامدهای آن در کشورهای غربی» از کتاب‌هایی هستند که امروز رونمایی می‌شوند.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر مسوولان نهاد ریاست جمهوری،‌ دکتر علیرضا معیری،‌رییس مرکز ملی مطالعات جهانی شدن و مدیران گروه اقتصاد و سیاست این مرکز و نیز مولفان و مترجمان این کتاب‌ها حضور خواهند داشت.

آیین رونمایی از کتاب‌‌های  مرکز ملی مطالعات جهانی ‌شدن ساعت 16 در سرای اهل قلم بین‌الملل واقع در شبستان بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها