سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
برای والدین و مربیان/ كودكان با کتاب‌های کار همراه شدند

مجموعه پنج جلدی «کتاب کار کومُن» با ترجمه شهرام رجب‌زاده برای تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و تطابق چشم و دست کودکان از سوی انتشارات فنی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، معمولا کودکان مهارت‌هایشان را در تسلط بر حرکات ظریف و کاربرد مداد با رنگ کردن، تا کردن، چسباندن و بریدن کاغذ افزایش می‌دهند. مجموعه پنج جلدی «کتاب کار کومن» مهارت‌هایی را به کودکان دو سال به بالا می‌آموزد که می‌تواند پایه‌های آموزش‌های آینده آن‌ها به شمار آید. کتاب‌های کار گام اول به طور ویژه برای کودکانی طراحی شده‌اند که تسلط کافی بر استفاده از مداد ندارند.

برای استفاده از این مجموعه والدین باید در کنار کودکشان حضور داشته باشند و بخش مصور هر صفحه را برای کودک ببرند. در ابتدای هر جلد یادداشت‌هایی با عنوان «برای والدین و مربیان» وجود دارد که با دستورها و توصیه‌هایی به والدین می‌گوید چگونه به کودک کمک کنند تا از کتاب لذت ببرد.

این مجموعه شامل پنج کتاب با عنوان‌های «بیا کاغذ ببریم»، «بیا تا کنیم»، «بیا رنگ کنیم»، «بیا بچسبانیم» و «بیا کاغذ ببریم» با اهداف افزایش مهارت در حرکات ظریف، پیشرفت در کاربرد قیچی و پرورش شکل‌شناسی کودکان منتشر شده است.

در «بیا کاغذ ببریم» کودکان با روش استفاده از قیچی و برش صحیح و درست اشکال مختلف مانند خطوط کوتاه، خطوط بلند، ماشین و تصویر حیوانات را می‌آموزند. در جلد «بیا تا کنیم» کودکان علاوه بر این‌که با روش صحیح تا کردن کاغذ از روی خط تا آشنا می‌شوند میوه‌ها و حیوانات مختلف را نیز می‌شناسند. در جلد «بیا رنگ کنیم» کودک با اشیای مختلف و خوراکی‌های مورد علاقه‌اش و رنگ‌های متنوع آشنا می‌شود. در جلد «بیا بچسبانیم» برچسب‌هایی وجود دارد که کودک می‌تواند با راهنمایی والدین از آن‌ها برای تکمیل تصاویر موجود در کتاب استفاده کند.

انتشارات فنی ایران مجموعه «کتاب کار کومن» را با شمارگان سه هزار نسخه با بهای 30 هزار ریال برای هرجلد منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها