چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
پاسداشت روز ملی خلیج فارس با حضور ناصر تکمیل همایون  و برزین ضرغامی

آیین پاسداشت روز ملی خلیج فارس پنجشنبه (11 اردیبهشت‌ماه) با حضور ناصر تکمیل همایون و برزین ضرغامی در سالن خلیج فارس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، آیین پاسداشت روز ملی خلیج فارس در تهران با حضور دکتر برزین ضرغامی، مشاور وزیر ارشاد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مدیران وزارت متبوع و جمعی از استادان و پژوهشگران تاریخی حوزه خلیج فارس برگزار می‌شود. 

افزون بر برزین ضرغامی، دکتر جواد صفی‌نژاد، پدر کاریز ایران و پژوهشگر جغرافیا، دکتر محمدرضا سحاب، پژوهشگر جغرافیا و مدیر موسسه‌ جغرافیایی و کارتوگرافی سحاب و ناصر تکمیل همایون، تاریخ‌نگار ایرانی و استاد پژوهشکده تاریخ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی درباره خلیج فارس سخن می‌گویند.

سالن خلیج فارس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با مشارکت استان‌های ساحلی خلیج همیشگی فارس راه‌اندازی شده است. در این سالن مستندات تاریخی منتشرنشده در حوزه خلیج فارس و همچنین اسناد اسلامی نقشه‌های خلیج فارس رونمایی می‌شود و هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری استان‌های ساحلی، آثار هنری خود را در این سالن عرضه می‌کنند. 

سالن خلیج فارس همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مساحتی حدود 300 متر از 10 تا 20 اردیبهشت در طبقه دوم شبستان مصلای امام خمینی (ره) پذیرای بازدیدکنندگان است. 

آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس پنجشنبه 11 اردیبهشت ساعت 16 برگزار می‌شود. 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 20 اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها