دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
حضور نشر دانشگاهی با هزار جلد کتاب در نمایشگاه

مرکز نشر دانشگاهی، با یک‌هزار جلد کتاب در حوزه‌های علوم‌انسانی،‌ علوم پایه،‌ فنی و مهندسی و هنر و معماری، در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

آمنه مطهری،‌ مسوول روابط عمومی مرکز نشر دانشگاهی، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره حضور مرکز نشر دانشگاهی در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: مرکز نشر دانشگاهی با یک‌هزار جلد کتاب، شامل 40 عنوان کتاب چاپ نخست و بیش از 200 عنوان تجدید چاپ در موضوعات علوم‌اجتماعی،‌ فنی و مهندسی،‌ هنر و معماری، ‌کشاورزی و علوم پایه در نمایشگاه کتاب حضور خواهد داشت. 

بررسی زیباشناختی کتب علوم انسانی
وی با اشاره به برنامه‌های مرکز نشر دانشگاهی در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: 14 اردیبهشت‌ماه، نشستی با موضوع «بررسی محتوایی و زیبایی‌شناختی کتب دانشگاهی در حوزه علوم‌انسانی» با حضور بهمن نامورمطلق، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی،‌ بهمن حاجی‌پور، رییس مرکز نشر دانشگاهی و دکتر مریم لاری، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگستان هنر، به‌عنوان سخنران اصلی، در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد. 

 آثار پرفروش
مطهری، درباره پیش‌بینی فروش آثار مرکز نشر دانشگاهی در نمایشگاه بیست و هفتم کتاب گفت: به احتمال زیاد آثار چاپ نخست و کتاب‌هایی مانند «پنج استاد»،‌ «تاریخ تحلیلی اسلام»، «غلط ننویسیم»، «رو‌سازی راه»، «تعارض قوانین»، مجموعه سه جلدی «حساب دیفرانسیل و انتگرال» و «مقدمه‌ای بر نظام نوآوری (رویکرد گسترده)» با استقبال مخاطبان روبه‌رو خواهند شد.

مرکز نشر دانشگاهی، از سال 1359 فعالیت خود را با نام «کمیته ترجمه و تالیف و تصحیح کتاب‌های دانشگاهی» آغاز کرده است. این مرکز تاکنون نزدیک به یک‌هزار و 500 عنوان کتاب و بیش از 500 جلد مجله تخصصی منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها