شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
روایت فتح، جانبازانش را به نمايشگاه مي​برد

یحیی نیازی، مدیر کارگروه دفاع‌مقدس انتشارات روایت فتح از آماده چاپ بودن یک جلد از مجموعه «جانبازان» و انتشار این کتاب همزمان با برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

نیازی به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: مجموعه کتاب‌های «جانبازان» در قالب گفت‌وگو با این عزیزان و خانواده‌ها، دوستان و نزدیکانشان منتشر می‌شود. آثار دیگری که انتشارات روایت فتح با موضوع زندگی جانبازان منتشر کرده، در بخش‌های جداگانه ارایه شده بود. برای نمونه گفت‌وگو با همسران جانبازان در «نیمه پنهان» و خاطرات یک رزمنده هم در «روایت  نزدیک» به چاپ رسیده‌اند. 

وی ادامه داد: این مجموعه حالت کلی‌تری دارد و در آن علاوه بر جانبازان با خانواده، دوستان، نزدیکان و همرزمان آن‌ها هم گفت‌وگو شده است. البته نگارش این مجموعه بر عهده نویسنده خاصی نیست و تلاش شده در این آثار از اسناد، منابع، عکس‌ها و دست‌نوشته‌های جانبازان، هنگام حضور در جبهه و پس از جنگ و حتی سفر به خارج از کشور برای مداوا هم استفاده شود. برای این اسناد و مدارک در پایان کتاب‌های این مجموعه بخشی اختصاص داده شده است. 

برخی جانبازان در عرصه‌های مختلفی مانند ورزش صاحب عنوان و مقام شده‌اند، آیا در این مجموعه به چنین مقوله‌هایی هم اشاره شده است؟ نیازی در پاسخ به این پرسش گفت: قطعاً ما در وهله نخست برای انتشار این کتاب‌ها به دنبال جانبازان عزیزی هستیم که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و .... افتخار آفرینی کرده‌اند. 

به گفته مدیر کارگروه دفاع‌مقدس انتشارات روایت فتح، یک جلد از این مجموعه آماده انتشار است و در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عرضه می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها