جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۲
پیامبر بی‌پایان، شکرستان، قصه‌های شیرین ایرانی و روایت های انقلاب برای نوجوانان

مجموعه 14 جلدی پیامبر بی‌پایان، مجموعه شکرستان با 20 جلد، مجموعه 10 جلدی قصه‌های شیرین ایرانی و مجموعه 30 جلدی قصه های انقلاب، بخشی از حضور انتشارات سوره مهر در نمایشگاه است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با وجود این‌که انتشارات سوره مهر سال گذشته با 30 عنوان کتاب حضور پر رنگی در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران نداشت اما امسال با فعالیت حوزه هنری کودک و نوجوان با بیش از 200 عنوان کتاب در این رویداد بزرگ فرهنگی شرکت خواهد کرد که بیش از 100 عنوان از آن‌ها چاپ اول است.

کتاب‌های چاپ اول این انتشارات به تفکیک خردسال و کودک و نوجوان عبارتند از:
مجموعه 30 جلدی «نمایش‌نامه‌های آسان» اثر حسن دولت‌آبادی که به تفکیک دارای نمایش‌نامه‌های مختلفی برای خردسالان، کودکان و نوجوانان است از جمله کتاب‌هایی است که به تازگی منتشر شده و در نمایشگاه عرضه می‌شود.

مجموعه 10 جلدی «قصه‌های شیرین ایرانی» شامل بازنویسی متون کهن مانند گلستان، بوستان، مثنوی معنوی، شاهنامه، تاریخ بیهقی و قابوسنامه اثر نویسنده‌هایی مانند داوود حسن‌زاده، حسن فتاحی، زهرا حیدری، مجید ملامحمدی و مژگان شیخی و مجموعه «پنج رئیس کوتوله» اثر مهدی میر کیایی از جمله آثاری است که سوره مهر برای نوجوانان به نمایشگاه می‌آورد.

همچنین این انتشارات برای آشنایی نوجوانان با انقلاب اسلامی و وقایع آن مجموعه 30 جلدی «قصه‌های انقلاب» را حاوی داستان‌هایی درباره وقایع مهمی که در دوران انقلاب رخ داده است در نمایشگاه عرضه می‌کند.

از آثار دیگری که سوره مهر ارایه می‌کند، مجموعه 10 جلدی «یک کار خوب» اثر محمود پوروهاب شامل عنوان‌هایی‌مانند«همسفر‌ناشناس»،«کارگرهای‌فقیر»،«خروس‌پرطلایی»،«کبوترهای دوست‌داشتنی»، «تصادف»، «اشک‌های شادی» و «قصه‌های مرد تنبل» برای کودکان است.

علاوه بر این 20 جلد از مجموعه 100 جلدی «شکرستان»، مجموعه 14 جلدی «پنجره‌ای رو به خدا، پیامبر بی‌پایان» اثر سوسن طاقدیس درباره زندگی پیامبر(ص) و مجموعه‌ای 10جلدی با عنوان‌هایی مانند «جنگجویان کوچک»، «لاکپشت پرنده»، «چشم ماه»، «بنگ بنگ بنگ، شکار زرنگ»، «قصه‌های مامانی» اثر لاله جعفری و «شعر باران» اثر محمد کرم‌زاده از جمله عنوان‌هایی است که به تازگی برای گروه سنی کودک منتشر شده و توسط سوره مهر در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

مجموعه شعر پنج جلدی «ولم بده قِلَم بده» اثر اسدالله شعبانی و کتاب شعر «معلم مورچه‌ها» اثر محمد سرابی از جمله آثاری است که سوره مهر در حوزه خردسال به نمایشگاه خواهد آورد.*

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها