یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
اختصاص 6500 مترمربع فضای نمایشگاهی به بخش کودک‌ و نوجوان

6500 مترمربع فضا در چهار سالن به ناشران کودک‌ و نوجوان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، رئیس هیات‌مدیره انجمن ناشران کودک ‌و نوجوان اظهار کرد: حدود 300 ناشر در بخش کودک‌ و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند و ما بر اساس تعداد کتاب‌های تولید شده ناشران در فاصله زمانی اول فروردین 89 تا 21 بهمن 92، متراژ غرفه هر ناشر را تعیین کرده‌ایم.

عبدالعظیم فریدون، با بیان این‌که کمترین عناوین ارائه‌ شده از سوی ناشران کودک ‌و نوجوان 10 جلد است، افزود: متراژ در نظر گرفته شده برای این بخش 6500 مترمربع است که در سالن های 22، 23، 24 و 25 مستقر خواهند شد.

وی افزود: کمترین متراژ ارائه‌شده در این بخش، هفت مترمربع و بیشترین متراژ نیز 550 متر مربع است و در کل چهار ناشر، غرفه‌های بیش از 100 متر در این بخش دریافت کرده‌اند.

مسئول بخش کودک‌ونوجوان بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان این‌که به صورت کلی، امسال حدود 27 هزار کتاب از سوی ناشران کودک‌ونوجوان در نمایشگاه عرضه می‌شود، ادامه داد: اجرای غرفه‌های بخش کودک‌ونوجوان نیز از یکشنبه 24 فروردین آغاز می‌شود.

وی در پایان از رایزنی برای برپایی سرای اهل قلم کودک‌ و نوجوان در سالن‌های این حوزه خبر داد و گفت: امیدوارم امسال بتوانیم نشست‌های تخصصی را در بخش کودک ‌و نوجوان برگزار کنیم. 

بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها